Paragliding Slovenia • View topic - Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Opisi dobrih/slabih izkušenj pri letenju z jadralnimi padali in zmaji.

Moderators: pgtoni, Iv@nl

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby Iv@nl » Tue Nov 24, 2015 18:38

Image
Administrator portala

Sports equipment
User avatar
Iv@nl
Site Admin
 
Posts: 895
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:23
Location: Bukovski Vrh
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby xdss » Tue Nov 24, 2015 21:34

Koliko more biti padalo staro da more na tehnicnega? Ter koliko izvajalcev je v Slo? Kako je glede sosedov-hrvati, italjani,..kateri letijo pri nas? Kazen je koliksna ? Glede na to da ze 25 let letijo zadeve po zraku brez tega je zadeva ista kot v celi drzavi!

Lp Matej
xdss
kavka
 
Posts: 28
Joined: Wed Jul 19, 2006 0:15
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby pgtoni » Wed Nov 25, 2015 9:50

xdss wrote:Koliko more biti padalo staro da more na tehnicnega?

Mislim da ne obstaja omejitev na starost.

xdss wrote:Ter koliko izvajalcev je v Slo?

Trenutno so nekateri izvajalci v postopku pridobivanja potrebnih pooblastil. Glede na to, da je investicija v potrebne stroje, preglede, šolanja, dokumentacija itd itd, več tisoč evrov, ne verjamem, da bo veliko ponudnikov v Sloveniji. Recimo, da je v Sloveniji 1000 aktivnih padalcev. Če vsi naredijo tehnični pregled je to cca 3000ur dela. To je delo za dve osebi na polni delovni čas in lahko pokrivajo celo Slovenijo.

Dodatna ovira je tudi to, da pooblastilo za izvajanje tehničnih pregledov pridobi le pravna oseba.

xdss wrote:Kako je glede sosedov-hrvati, italjani,..kateri letijo pri nas?

Za nerezidente velja zakonodaja iz države kje stalno prebivajo. To pomeni da za hrvate velja hrvatska zakonodaja ...

xdss wrote:Glede na to da ze 25 let letijo zadeve po zraku brez tega je zadeva ista kot v celi drzavi!

Res je! Se popolnoma strinjam s tabo. Toliko časa se ukvarjamo s tem športom in ne najdemo časa, da kaj prispevamo. Namreč vsak ima možnost da vpliva na zakonodajo. Vendar je najlažje sedeti doma in pljuvat po drugih.

LP
Toni
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby The Edge » Wed Nov 25, 2015 15:42

Kaj to velja za pilota ali padalo? To sta dve ločeni zadevi, ker kakor se prav bral zakon, veluje, da ima tehnični pregled padalo, ki pa ni lastniško pisano.

Italjan lahko v SLO leti svoje padalo BP, če mu pa jst svojega posodim, pa mora imeti tehnični pregled? :shock: :roll:

pgtoni wrote:
xdss wrote:Kako je glede sosedov-hrvati, italjani,..kateri letijo pri nas?

Za nerezidente velja zakonodaja iz države kje stalno prebivajo. To pomeni da za hrvate velja hrvatska zakonodaja ...

LP
Toni
Ne moremo usmerjati vetra, lahko pa prilagodimo jadra.
The Edge
sokol
 
Posts: 180
Joined: Wed Aug 24, 2005 10:29
Location: Senovo
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby pavel » Wed Nov 25, 2015 20:13

To zadnje pa je res za v Butale !!!
Tujci pridejo k nam,pa zanje velja njihova zakonodaja??? Pri nas ???
Pa to je tako idijotsko,da bolj ne more bit !
Pa, a je še kdo normalen pri tem padalstvu al se nam je vsem strgalo??
Vem,da je kar nekaj ljudi,ki se neizmerno trudi spravit zadeve v nekakšen red ampak,to vsekakor ne sodi vanj!! Jaz te logike ne razumem! [-X :evil:
Pavel K.
pavel
sokol
 
Posts: 143
Joined: Thu Aug 25, 2005 20:10
Location: Nova Gorica,Slovenia
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby pgtoni » Wed Nov 25, 2015 20:28

Pavle, drži se zdaj za naslednje dejstvo:
Naša zakonodaja velja za nas tudi v tujini!
Se pravi, da te lahko hrvaški inšpektor na hrvaškem lahko oglobi, če nimaš tehničnega pregleda, čepraj le ta pri njih sploh ni obvezen.
Zajebana zakonodaja....

LP
Toni
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby škrat » Wed Nov 25, 2015 20:46

Torej sklepam, da za testna padala to ne velja?

Če mi Nova pošlje padalo - da ga letim in testiram pred nakupom, se lahko obrišejo pod nosom?

Lp, MJ
škrat
sokol
 
Posts: 117
Joined: Mon May 26, 2008 9:17
Location: Laško
Karma: 2

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby pgtoni » Wed Nov 25, 2015 21:27

Tudi za nova padala ne velja če imaš račun!

LP
Toni
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby Phony » Wed Nov 25, 2015 22:26

pgtoni wrote:Tudi za nova padala ne velja če imaš račun!
LP
Toni


8. člen
(nove letalne naprave)
Za nove letalne naprave iz 2. člena te operativno-tehnične zahteve, za katere še ni potreben prvi tehnični pregled, se datum prvega tehničnega pregleda ugotavlja na podlagi računa o nakupu letalne naprave.

2. člen
(opredelitev pojmov)
Izrazi, uporabljeni v tej operativno-tehnični zahtevi, imajo naslednji pomen:
1. atestiran tip jadralnega zmaja je vrsta letalne naprave, ki je skladna z mednarodno uveljavljenimi standardi kot so DHV, BHPU, USHGPA, HGFA in drugimi mednarodno uveljavljenimi standardi;
2. poseben tip jadralnega zmaja je vrsta letalne naprave, ki ni skladna z mednarodno uveljavljenimi standardi;
3. atestiran tip jadralnega padala je vrsta letalne naprave, katere lastnosti so ugotovljene skladno s standardi EN-926-1 in EN-926-2 ali drugimi mednarodno uveljavljenimi standardi;
4. poseben tip jadralnega padala je vrsta letalne naprave, katere lastnosti se zaradi svojih posebnosti ne morejo primerjati s trenutno uveljavljenimi mednarodnimi standardi;
5. agencija pomeni Javno agencijo za civilno letalstvo Republike Slovenije.
Phony
galeb
 
Posts: 56
Joined: Thu Nov 10, 2011 17:26
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby The Edge » Thu Nov 26, 2015 0:00

Tale je pa malo skregana z logiko oz. čisto za v Butale. Kako lahko tuja zakonodaja velja v naši državi ( in obratno)? Na Hrvaškem recimo ni potrebno imeti prižganih dnevnih luči, pri nas moremo. Če Slovenec ustavi Hrvata z neprižganimi lučmi v SLO ga bo kaznoval, ker pri nas veljajo naši zakoni, ne pa zakoni, od koder prihaja vozni (ali pa avtomobil)!

Glede tehnične izpravnosti: V Ameriki so drugačne tehnične omejitve za avtomobile kot pri nas. Če hočeš voziti Ameriški avto v EU mora biti tehnično ispraven po EU zakonih!

Zdaj mi pa naj nekdo razloži, kako je lahko zakon za JP lahko kako drugačen in kdo se ga je spomnil.


pgtoni wrote:Pavle, drži se zdaj za naslednje dejstvo:
Naša zakonodaja velja za nas tudi v tujini!
Se pravi, da te lahko hrvaški inšpektor na hrvaškem lahko oglobi, če nimaš tehničnega pregleda, čepraj le ta pri njih sploh ni obvezen.
Zajebana zakonodaja....

LP
Toni
Ne moremo usmerjati vetra, lahko pa prilagodimo jadra.
The Edge
sokol
 
Posts: 180
Joined: Wed Aug 24, 2005 10:29
Location: Senovo
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby GregorM » Thu Nov 26, 2015 0:44

Moje mnenje je, da je nek birokrat želel upravičiti svojo službo in je pri 16 let stari uredbi našel manjkajoč pravilnik. Zdaj ta pravilnik imamo in birokrat je zadovoljen. Ker ni bilo nikoli vizije, kaj bi radi s tem dosegli, se ne bo nihče pretirano trudil na terenu, zato panika ni potrebna.

Merjenje vrvic in poroznosti ni nobena znanost in jo na starejšem padalu že zaradi sebe narediš vsaj na 2 leti. Če ne bo kakšnega kartelnega dogovora, bi morala biti ta storitev poceni, kot je bila že dosedaj.
Če imaš slučajno kakšen razlog, da tega ne narediš (recimo demo padalo, novejše padalo brez računa ali malo pred objavo pravilnika pregledano na star način), si pač Ahmed, ki je ravnokar priletel iz Sirije ali pa si sprintaš račun ene tuje firme.
Mimogrede, ravnokar sem šel gledat račun od svojega zadnjega nakupa in gor ni serijske številke padala. Torej en račun velja vsa padala istega tipa :-)
GregorM
sokol
 
Posts: 102
Joined: Sat Nov 06, 2010 0:09
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby Mercus » Thu Nov 26, 2015 0:53

Torej če imam novo padalo morem poleg izpita s sabo nositi tudi račun, ki velja... 1 leto, dve?
Mercus
fazan
 
Posts: 7
Joined: Thu Nov 06, 2014 19:59
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby pgtoni » Thu Nov 26, 2015 7:38

The Edge wrote:Tale je pa malo skregana z logiko oz. čisto za v Butale. Kako lahko tuja zakonodaja velja v naši državi ( in obratno)? Na Hrvaškem recimo ni potrebno imeti prižganih dnevnih luči, pri nas moremo.


Mislim da si izbral slab primer. Zakon o dnevnih lučeh se verjetno nanaša na teritorijo hrvaške. Daj premisli kako je z tehničnimi pregledi avtomobilov recimo evropskih držav in izven? Ali velja tehnični pregled za avtomobil iz Makedonije v Sloveniji? Kaj pa tehnični pregled američana ki se pripelje v Evropo?
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby Turčin » Thu Nov 26, 2015 9:07

Toni, če objavljaš reklamo, najbrž ti že imaš 'papirje' ali kako?
Koliko zdaj ta pregled stane pri tebi?
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Re: Tehnični pregledi jadralnih padal in jadralnih zmajev

Postby pgtoni » Thu Nov 26, 2015 9:42

Ceno pregleda ne bomo spreminjali in je enaka že 2 leti. (98€ + DDV = 120€)
Popust za ZPLS člane je -20%

Pri nas ne pregledujemo padal radi reda. Naredimo check in si vzamemo čas. Zelo pogosto najdemo poškodovane vrvice in druge poškodbe. Stranki potem ponudimo popravilo.

Druga tema je pa trimanje padala. Izpopolnili smo naše znanje in orodja in potrimamo padala, da letijo najbolj optimalno. Cena trimanja je zelo različna. Odvisna je od tega koliko je padalo raztrimano. Naš cilj je, da trimanje naredimo brez vozlov na glavni A-liniji pri karabinih. Trimamo vsako galerijo posebej, da dosežemo simetrijo pri vseh točkah. Dela je lahko za 1 uro ali pa 5ur. Uro računamo 20€ + DDV

LP
Toni
User avatar
pgtoni
Site Admin
 
Posts: 707
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:19
Location: Nova Gorica
Karma: 1

PreviousNext

Return to Varnost pri letenju (Safety and Incidents in flight)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...