Paragliding Slovenia • View topic - BLACK BULL motor!!!

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

BLACK BULL motor!!!

Vse kar rabimo za letenje z paramotorjem

BLACK BULL motor!!!

Postby igifly » Fri Oct 10, 2008 11:53

Pa smo tam, v tekmi kdo bo napravil naj: lažjega,močnejšega,vzdržljivejšega ...... je JPX ITALIA predstavil trgu svoj nov izdelek : BLACK BULL! Motor je tezak (z vsem kar spada zraven :izpuh , gumi nosilci, zaganjac, glušnik ...) borih 18 kg. ima 213 ccm, priblizno 35 konjev(po ta starem) daje pa pri standardnem prenosu 1 : 2,6 sposojenega pri Black Devilu-(24,5 KM) in propelerju 140 cm približno 80 - 85 kg statičnega potiska(merjeno na statični napravi za merjenje potiska). Trenutno ga še ni mogoče kupiti, ker je še v razvojni fazi(testirajo še razne konfiguracije prenosov) računajo pa doseči približno 90 kg potiska.Če jim bo uspelo bo najlažji motor s tolikšnim potiskom na trgu. Motor je namenjen za trajke - tricikle motornih padal ali zmajev in tudi za UL letece stvari. Informacije glede Black MAGIC a (19HP), Devil- a (24,5KM) in Bulla kakor tudi glede tecajev paramotornega letenja (zacetniki in presolanje pilotov JP) dobite na spodnjem e mailu: igordrozina@yahoo.com ali poklicite na mobi 031 777709 Igor.
Lp Igor !
+386 0 51 478 412
info@poletite.si
http://www.lijak-slovenia.com
www.pizzeria-lijak.com

Be smart, fly safe!
User avatar
igifly
jastreb
 
Posts: 337
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:03
Location: Nova Gorica - Lijak
Karma: 0

KAJ SANJAJO PILOTI

Postby vojkop5 » Tue Mar 31, 2009 16:43

Obvestlo bi bilo vredno miljon evrov če bi bila zadeva resnična. Da so švedi v metalurgiji najman eden do dva razreda pred ostalim svetom znajo vsi ki se okvarjajo z mortorji. Celotni sredozemski svet in tudi Germanski gre na odšad kupi stare materijali pretopi in izdela motor. Po tem so še posebej znani Italijani, čeprav bi za njihov dizajn dal roko v ogenj, vse ostalo pa je po palkansko rečeno miš-maš. Še veliko se bodo piloti morači naućiti, da bodo stvari razumeli. Če koga zanima stvar naj pokliče Vojko tel. 030 286294 ali piše na email: vojkop5@gmail. com
Lep dan in pišite na moj email; vojkop5@gmail.com
vojkop5
fazan
 
Posts: 6
Joined: Mon May 19, 2008 12:37
Karma: 0

Postby igifly » Tue Mar 31, 2009 21:17

No,no, Vojko,
imam občutek,da te nekaj peče in žge.
Obvestilo res ni vredno milijon € kakor tudi naročilo tvojih 2000 oz. koliko pač(tako se je govorilo)paramotorcev z Radne motorjem ni bilo vredno,ki so "kao" primerni tudi do 120 kg teškega pilota(ne pozabi, da si prvi Radne kupil od mene zaradi mojega razočaranja nad potiskom - komaj je dvignil pilota težkega 70 kg na pa mojih ubogih 115 kg dvomim pa, da imaš toliko znanja, da si ob nespremenjeni kvaliteti in življenski dobi motorja povečal potisk iz 40-43 kg(ob dobri volji pogojev) na minimalno 55 kg koliko je potrebno za start z 120 kg težkim pilotom+vso opremo cca.24 - 33 kg na hrbtu) Za razliko od tebe sem kot zastopnik JPXItalia z njimi v stalnem kontaktu(glede na moje grame bi želel še močnejši motor za tandeme) tako , da si informacije vsekakor nisem izmislil ker enostavno ni potrebe.
Ne vidim namreč smisla nakladat kako je močan Black Devil in Black Magic,o tem pričajo dejstva,da me potegne v zrak(z vsemi mojimi grami in opremo) na 10 - 20 metrih pri vetru 0 m na s, da je to največ krat kopiran motor na svetu(kupiš ga lahko tudi v Kitajski za okoli 800 € samo problem je,da dela pa tudi za 75% ur manj kot original(originalne dele pa ne boš mogel mntirat,ker jih ne moreš kupit), PARAJET iz Anglije dela kopije prejšnega modela še danes-je okoli 15 kg težak brez izpuha). Kar se tiče Black Bula sem napisal ,da je v fazi prototipa kar si očitno spregledal(bo treba po nova očala), podatke so mi pa posredovali, ko sem bil pri JPXItalia in sem si ogledoval omenjeni motor(pa tudi potežkal sem ga in rade volje bi ga imel na hrbtu,a ga žal ne prodajo, dokler ne bodo napravljeni vsi testi)grem pa stavit, da bo močnejši od BD in BB (v kolikor bo ustrezal normativom in sploh ugledal serijsko proizvodnjo) Kaj se dogaj z Bulom lahko preverim in ti sporočim kajti moje sporočilo je od lanske jeseni . O kvaliteti Radne motorjev se nisem nikoli pogovarjal (Šved je Šved) tako ,da mi ni jasno kaj bluziš in me napadaš preden se sam ne prepričaš o kvaliteti JPXItalia proizvodov. Glede potiska Radne Roket motorja sem iz izkušenj(se spomniš,kupil si ga od mene po enem letu testiranj-razočaranj) prepričan, da niti pod točko razno ne dvigne v zrak mene kaj šele nekoga težjega od mene. Vsak,ki kupuje PPG(aja to je powered para glider) verjetno in upam da, brska po raznih forumih,straneh proizvajalcev in od tam črpa tudi podatke o primernosti posameznih modelov motorjev za določeno težo pilota- veš Vojko,ne boš verjel, ampak ljudje niso butasti .Vsekakor nisem zasledil primernosti Radne Raket 120 ES AERO za težo pilota 120 kg, sem pa zasledil Black Devila za vzletno težo do 200 kg. Uporabljajo jih za tandeme in trajke iz titana(tudi tandemske) in ob posebnem prenosu in elisi, da potisk do 85 kg(seveda odvisno od zračnega tlaka,vlage,tempereture ...). Sicer pa se poznamo, a ne Vojko:D pa tudi drugi v PPG krogih te. Misliš dobro(zase) a način ni pravi-boš moral malo poštimat. Če te kaj zanima glede mojih motorjev imaš moj mobi(že 3 leta je enak) in moj mail(kakih 5 - 6 let enak) pa se oglasi, da ti odgovorim na tvoja vprašanja. Imam pa tudi prevedene tehnične podatke(v koliko ne znaš angleško) na www.poletite.si pod OPREMA in si jih lahko pogledaš.

Veliko lepega letenje ti želim predvsem pa VARNEGA !

Lp Igor

PS
če ti je pa res upelo spravit Radne Raket 120 ES AERO do potiska 55 kg potem pa je to res vredno milijon eurov.(probaj z RED HEAD sistemom)predvsem pa pri FLPHG ti bodo zelo hvaležni.
Lp Igor !
+386 0 51 478 412
info@poletite.si
http://www.lijak-slovenia.com
www.pizzeria-lijak.com

Be smart, fly safe!
User avatar
igifly
jastreb
 
Posts: 337
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:03
Location: Nova Gorica - Lijak
Karma: 0

BLACK BULL

Postby vojkop5 » Wed Apr 01, 2009 8:17

Moder molči. Nisem vedel da prodajaš to opremo iz sredozemskih držav. Če dobro vidiš daj še enkrat prečitaj moj dopis. Z besedo nisem hotel vplivati in nisem pričakoval toliko vzvišenosti. Vsa žaljenja bom pozabil, ker sem v pokoju pa bova več rekla ko se vidima. Obilo sreče....
Lep dan in pišite na moj email; vojkop5@gmail.com
vojkop5
fazan
 
Posts: 6
Joined: Mon May 19, 2008 12:37
Karma: 0

Postby igifly » Wed Apr 01, 2009 12:11

Moder ne bi začel s čem takšnim brez preverjanja dejstev.
Večina proizvajalcev paramotor opreme prihaja ravno iz Sredozemskih držav - Italije (večina motorjev) in Španije (ostala oprema). Še malo zgodovine : Švedski proizvajalec Radne Raket proizvaja motorje za go karte, enega izmed njih- Raket 120ES so pa predelali na prošnjo proizvajalca sistema motorne "gurtne" www.swedishaerosport.se za njihovo uporabo pri jadralnem zmaju. (prvi osnovni model motorja so vzeli kar iz motorne žage podjetja Husqvarna) Služi kot pomoč pri vzletanju iz ravnih površin jadralnim zmajem z tekom(normalen vzlet JZ z tekom le potiska ga motor Radne, ki je montiran na "podaljšku iz Alu. cevi na zmajarsko"gurtno"-pravi pravod bi bil vezi ampak..)Pred parimi leti so se odzvali na potrebe trga ob naraščanju priljubljenosti paramotorjev z svojim modelom Raket 120 ES AERO paramotor,ki je enak motor kot za Musquito vendar z drugače oblikovanim izpuhom.Radne motorji so pa nastali na osnovi Husqvarne-motornih žag. Samo podjetje Radne ne vliva-izdeluje valjev,blokov,batov oz. delov motorja, naročajo jih v specializiranih livarnah (e to pa ne vem katerih ampak mislim, da v italjanskih) nato jih pa sestavljajo.Nekaj delov pa tudi sami izdelajo-manj kompliciranih.V vsaki livarni uporabljajo pretežno odpadni material katerega oplemenitijo z dodatki tako, da ustreza specifičnim zahtevam posameznega naročnika.Temu se reče RECIKLIRANJE. Recikliranje je seveda nastalo kot odgovor na pomanjkanja naravnih surovin, delno pa tudi,ker je ekonomsko ceneje, saj je surovina dobesedno"pred vrati"-stare kovine zbirajo tudi Romi (hvala bogu-predstavljajte si kakšni bi bili gozdovi brez njih) in od tega prav lepo živijo.Torej ne vidim nič narobe,"če Sredozemske države in ostali gredo na odpad in pretopijo staro železo in naredijo motor" brez tega PPG motorjev sploh ne bi bilo, ker bi cena naravne surovine bila previsoka pa tudi v okolju bi se valjalo na miljone ton starih kovin. Ena izmed takšnih livarn kjer izdelujejo samo bate in valje je METEOR Italia na : http://www.meteorpiston.com/eng/cataloghi.php kjer boš mogoče našel tude bate za Radne motorje, delajo pa tudi za Kawasaki,Yamaho,KTM in ostale proizvajalce motorjev in kartingov - tudi iz odpadnega aluminija.
Z mojim odgovorom sem želel samo informirat kako je na "sceni", če me je malo zaneslo in sem te užalil se ti opravičujem, ni pa bilo mišljeno kot žalitev ali vzvišenost. Navedel sem dejstva, ki so praverjena in ne "miš maš" kakor si sam opisal Italiansko proizvodnjo (ne vem na osnovi česa). Tvoj odziv na mojo informacijo o Black Bulu je bil enak, kot,da bi nekdo,ki je pač videl enkrat leteti Vojkota po zraku rekel, da nima pojma o letenju a vsi vemo,da si letel več ur kot bo kdor koli med nami na PPG sceni, (no,razen verjetno Zorka, ki se ti vstrajno približuje,a to je že drugo poglavje) pa si še vedno živ in v enem kosu(sicer malo "vfšravfanem vkep" ampak enem kosu - tako kot jaz).
Upam, da bi bilo to vse,če pa te še kaj muči glede kvalitete Italjanske proizvodnje PPG motorjev pa preveri pri njih....tržišče zelo hitro eliminira tiste,ki so nekvalitetni(kljub mogoče izrednem designu),enostavno ne preživijo na današnjem trgu ostanejo samo najboljši.

Lp Igor

051 603 222
Lp Igor !
+386 0 51 478 412
info@poletite.si
http://www.lijak-slovenia.com
www.pizzeria-lijak.com

Be smart, fly safe!
User avatar
igifly
jastreb
 
Posts: 337
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:03
Location: Nova Gorica - Lijak
Karma: 0

paramotor

Postby cevljar2 » Fri Apr 03, 2009 16:30

jaz pravim da je simonini mini 2 plus zakon res da je težji a ko dodaš gas je zakon :shock: l.p erik
walkerjet rr
cevljar2
galeb
 
Posts: 68
Joined: Wed Feb 25, 2009 20:11
Karma: 0

Postby igifly » Fri Apr 03, 2009 17:30

Očitno še nisi sprobal Black :evil: Devila.Ko ga boš , boš prodal Simončka :D (če ga boš sploh lahko) in naročil Črnega :evil: Hudička pri meni. :D
Pa še to: Hudiček :evil: ponudi 5 kg VEČ potiska pri 33,5 ccm in treh(3) Lipicancih MANJ od Simončka :D . Zanimivo a ne? Da se o teži motorja sploh ne pogovarjamo. Ampak boš že sam videl, da imam prav.

Sicer pa, vse kar leti VARNO je dobro a ne?
Lp Igor !
+386 0 51 478 412
info@poletite.si
http://www.lijak-slovenia.com
www.pizzeria-lijak.com

Be smart, fly safe!
User avatar
igifly
jastreb
 
Posts: 337
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:03
Location: Nova Gorica - Lijak
Karma: 0

paramotor

Postby cevljar2 » Fri Apr 03, 2009 18:27

igor dam ti prav res še ga nisem probal prej sem imel solota zato pravim da je ta walkerjet rr dosti boljši in tudi udobno sediš je pa problem teža vse skupaj z 12l goriva ima okoli 40 kg, lp erik
walkerjet rr
cevljar2
galeb
 
Posts: 68
Joined: Wed Feb 25, 2009 20:11
Karma: 0

Postby igifly » Fri Apr 03, 2009 18:53

Ja Solo-ta poznam. Žal je sicer kvaliteten motor že tehnično gledano dinozaver. Simonček je proti njemu Space shuttle, to je sigurno. Žal niso nič dali na razvoj , sedaj pa počasi "umirajo". Zanimivo je , da je motor nudil tri vrste moči glede na izpušni sistem: 10 KM pri izpuhu od Katrce tisti del izpod blatnika, 15 KM izpuh od Vespe 200 ter 18 km resonančni izpuh , ki je pa bil redkost. Za tiste čase res izjemen motor, še danes pa ga uporabljajo na sistemih MINIMUM iz nemčije kot pomožni motor na zmajih-dokler ne bodo spoznali :evil: .Poraba okoli 3 - 3,5 l/uro hitrost okoli 80 km/h.Ni kaj stvarca še dela a kako dolgo bo ......
Lp Igor !
+386 0 51 478 412
info@poletite.si
http://www.lijak-slovenia.com
www.pizzeria-lijak.com

Be smart, fly safe!
User avatar
igifly
jastreb
 
Posts: 337
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:03
Location: Nova Gorica - Lijak
Karma: 0

paramotor

Postby cevljar2 » Sun Apr 05, 2009 13:14

igor povej mi koliko je teža z motorjem bleck devil električni zagon komplet (gorivo in kletka) l.p erik
walkerjet rr
cevljar2
galeb
 
Posts: 68
Joined: Wed Feb 25, 2009 20:11
Karma: 0

Postby igifly » Mon Apr 06, 2009 8:36

Hoj motor je okoli 13,5 - 14 kg , komplet z kletko iz inoxa je pa okoli 23 - 23-24 kg brez baterije in goriva. Goriva gre noter 12,5 - 13 l.Teza 1 l goriva je okoli 0,75 kg. Kletke so zložljive na 3, 4 ali 5 delov.
Lp Igor !
+386 0 51 478 412
info@poletite.si
http://www.lijak-slovenia.com
www.pizzeria-lijak.com

Be smart, fly safe!
User avatar
igifly
jastreb
 
Posts: 337
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:03
Location: Nova Gorica - Lijak
Karma: 0

pozdravlen igifly

Postby gorantito » Mon Apr 06, 2009 10:20

Si se pa hudo razpisal, tako je treba ,podkrepiti besede z dejstvi in ne samo nekaj tja v tri dni govorit.




lp GORAN PROPELERGARDA
gorantito
kavka
 
Posts: 17
Joined: Thu Sep 25, 2008 12:42
Karma: 0

Postby igifly » Mon Apr 06, 2009 20:52

No, očitno me ne poznaš in me nisi videl. Ko me boš spoznal ti bo jasno....če mene dvigne bo tebe sigurno prej in više... Si pa imel priložnost na dnevu ZPLS oz. WARM CUP u videt motor, ga poteškat si ga dati na hrbet, sprobat potisk......nekateri so,ti očitno nisi , žal .Imaš moj mobi ,ko boš kaj želel vedeti/videti se lahko dobimo ....
Do takrat pa lep pozdrav!
Lp Igor !
+386 0 51 478 412
info@poletite.si
http://www.lijak-slovenia.com
www.pizzeria-lijak.com

Be smart, fly safe!
User avatar
igifly
jastreb
 
Posts: 337
Joined: Sat Aug 27, 2005 14:03
Location: Nova Gorica - Lijak
Karma: 0


Return to Motorji in ostala oprema

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...