Paragliding Slovenia • View topic - Dobri in edini v zgodovini

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Dobri in edini v zgodovini

Vse o OLC tekmovanju. Opisi posameznih XC preletov in doživetja na preletu. Kaj bi še lahko storili, da bi bil vaš prelet daljši, kje ste se ušteli, da ste scurili...?

Moderators: pgtoni, Iv@nl

Postby Pristov » Thu May 15, 2008 10:05

No jest sm pa samo vesel, da se ta debata nadaljuje, ker je zgledal nekaj casa, da ta debata nikogar ne zanima.

Vidim tudi, da nekateri tu gor dosti trezno in v pravo smer razmisljate.
Once you have experienced flight you will always walk with your eyes turned to the sky. It is where you come from and where you will return. (Leonardo Da Vinci)
User avatar
Pristov
jastreb
 
Posts: 314
Joined: Wed Oct 19, 2005 8:21
Location: Lesce-Bled
Karma: 0

Postby Turčin » Fri May 16, 2008 13:43

"Če se odločiš, da boš delal prelet namontiraš transponder in greš" ???
Seveda! Na bicikl namontiraš rumeno rotacijsko luč in greš "nikome ništa" na avtocesto?!
Airblade, če imaš padalski izpit, naj "tvoja" šola urgentno pojača temo o zračnem prostoru in predpisih. Ob takem poznavanju ni čudno, da prihaja do kršitev.

Ducy: Hvala za zasebno sporočilo. Prosim, objavi ga tule, javno, ker je tudi lep primer nerazčiščenih pojmov; v nekaterih izjavah nasprotuješ celo svojim lastnim prejšnjim trditvam. Z marsičim pa se tudi strinjam; tudi Abrož je podobno problematičen kot Pohorje.
Odgovoril ti bom samo na 3 x zaporedoma ponovljeno vprašanje, kaj bi (jaz) s svojim pisanjem rad dosegel: To, da ne bi več grobo in neumno kršili zračnega prostora razreda C in D ter v koridorjih, k(j)er! je to nevarno in bo prej ali slej prišlo do prijave, "incidenta" ali celo nesreče in "posledic". Če celo v urejeni Švici velja nerazumna popolna prepoved ultralahkega letenja, lahko pri nas kaj hitro pride do tega, da bomo s padali samo še drva prekrivali.
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Postby tomazcopi » Fri May 16, 2008 21:32

V Sloveniji nam ni vec pomoci. Krsitve se dogajajo vsepovsod in vsepovprek. Mislim, da velika vecina ce ze ne vsa vecina ima opravljene izpite jadralnega padalca. Torej BI MORALI VEDETI kje lahko letijo!!!
Torej v cemu je problem!!?
Ko se zgodi hujsa krsitev gre adijo izpit.
Druge pomoci nam ni. Smo pac taksen narod.
Imas opravljen izpit, gres v XC, preletis prepovedano cono, pomoznosti se pristanes ob letaliscu, seveda spustis let v OLC, se hvalis na dolgo in siroko,.... torej niz taksnih in drugacnih krsitev in seveda prezivis. Tipicno Slovensko. Od politike do politikom najvecji prijatelji tajkuni,.... pa vse do jadralnih padalcev.
Lepo vas prosim, vse je v glavah in v nasi naravi. Ce gre slovenec v tujino se bo se kako izobrazu o morabitnih predpisih in vseh drugih stvareh. Samo da ne bo kaj narobe. Doma je pa vse prosto po Presernu.
Pa oprostite tistim kateri RES pazite da do krsitev ne prihaja.
lp
Tomaz Copi
ps ps se sam imam za opravit izpit!!!
Last edited by tomazcopi on Fri May 16, 2008 22:27, edited 1 time in total.
tomazcopi
sokol
 
Posts: 151
Joined: Fri Aug 12, 2005 16:42
Location: Portorož
Karma: 0

Postby Matejc » Fri May 16, 2008 22:20

Lepo ali pa grdo so po moje največji krivci inštruktorji, saj vsi vemo kako na hojladri je večino slovenskih JP šol. Stvar ki je v osnovi slaba se jo, da vsaj mal olepšat, zato poskrbimo da bomo v bodoče devali v zrak dobre in kvalitetne izdelke. Vrjetno se bo kasneje duh Arijcev prenesel tudi na smrtnike.

Ajd za en cajt:)
Nesposobni smo sposobni onesposobiti sposobne!
User avatar
Matejc
kanja
 
Posts: 245
Joined: Wed Aug 24, 2005 20:32
Karma: 0

Postby luiz » Sat May 17, 2008 12:07

Moje mnenje je, da so šole v SLO povsem na nivoju( lahko se tudi motim).
Ne bom imenoval poimensko, vendar tudi piloti, ki prihajajo iz najboljših šol jih najdemo med hudimi kršiteljemi.
Pridržujem se mišljenju Tučina, kršitev v D in C prostoru bi morala biti deležna najhujših kritik in let brezpogojno odstranjen iz OLC-ja kot neveljaven let(brez odstopanj). Tu nad Lisco lahko vidiš popoldan potniški avijon v E prostoru, ne rabiš bit v D prostoru.

lp luiz
luiz
sokol
 
Posts: 187
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:17
Karma: 0

Postby tomazcopi » Sun May 18, 2008 0:51

In kaj se bo zgodilo ce bo let v D in C delezen najhujsih kritik in odstranjen iz OLC kot neveljaven let!!?
Tomaz Copi
tomazcopi
sokol
 
Posts: 151
Joined: Fri Aug 12, 2005 16:42
Location: Portorož
Karma: 0

Postby solja » Sun May 18, 2008 11:40

Šole jadralnega padalstva niso krive za neupostevanje zracnega prostora,saj ne krsijo zacetniki zracnega prostora ampak tisti ze ''bolj izkuseni''.
P720
User avatar
solja
jastreb
 
Posts: 399
Joined: Mon Aug 08, 2005 12:56
Location: cerkno
Karma: 0

Postby luiz » Sun May 18, 2008 12:49

jurijf wrote:Brisanje letov z OLC-ja ni rešitev! Če določeni predeli Slovenije niso dovoljeni za prosto letenje pač niso dovoljeni. ZPLS in slovenski OLC nista inštanci, ki bi kaznovali tako početje, ga pa kot podpredsednik ZPLS obsojam. Ne bom rekel, da sem sam brez najmanjšega greha, vendar pa mislim, da je bolje o takih poletih javno spregovoriti in se do njih opredeliti, kot pa leteti in zaradi 'varnosti' ne govoriti o tem.

lp

Jurij Franko


Mislim da je Juri tu v dveh stavkih povedal vse kar jepotrebno povedati.
Jaz bi samo dodal, da se let ki ga lahko označimo kot grobo kršitev in skrajno nepremišljeno dejajnje, ne bi smel pojaviti na OLC-ju in na koncu biti še točkovan. O tem, kje bo kdo letel in kaj bo upošteval in kaj ne, pa je stvar posameznika, v resnici ni pomembno ali je kdo let prijavil ali ne, letenje v D in C prostoru je po mojem mnenju nedopustno...
luiz
sokol
 
Posts: 187
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:17
Karma: 0

Postby luiz » Sun May 18, 2008 13:59

tomazcopi wrote:In kaj se bo zgodilo ce bo let v D in C delezen najhujsih kritik in odstranjen iz OLC kot neveljaven let!!?
Tomaz Copi


Se povsem strinjam s tabo.

lp luiz
luiz
sokol
 
Posts: 187
Joined: Wed Dec 21, 2005 10:17
Karma: 0

Postby andrej » Sun May 18, 2008 17:29

Prepričan sem, da je prav točovanje in rangiranje letov osnovni razlog za porast kršitev , kar lahko pripelje ob prvem "bljižnem srečanju" do drastičnih restrikcij ki bodo prizadele veliko večino. Poleg tega se lahko zgodi, da bo prizadeti krivec na sodišču iskal olajševalno koliščino tudi v tem, da je sodeloval na javnem tekmovanju ki kršitve tolerira. ( deljena krivda pomeni tudi delitev sankcij)

Za doseganje maksimalnega rezultata so tekmovalci pripravljeni tvegati. Tista večina, ki jo žene tekmovalni duh in prestiž tega sploh ne skriva. Ne redko je mogoče poslušat kako tisti, ki so kršili zračni prostor malo manj, kritizirajo tiste, ki so bili pri kršitvah uspešnejši in so odnesli primat. Nobeno prepričevanja tega duha ne bo omejilo.

Če bi vodstvo tekmovanja svoj OLC Slovenija uredilo tako, da bi se bi pri prenosu datotek izločile višine bi bil problem manjši. Zapis bi bil tak kot je pri uporabi Garmin 12 ali starejših. Tistih nekaj letov ki predswtavljajo kršitev CTR pa bi se lahko brez težav izločilo. (organizator OLC Slovenija ne bi več nosil možne soodgovornosti za posledice nesreče ki bi imela epilog na sodišču)
Andrej Čerček
Ljubljana
User avatar
andrej
galeb
 
Posts: 80
Joined: Fri Aug 26, 2005 15:17
Location: Ljubljana
Karma: 0

Postby Turčin » Mon May 19, 2008 13:33

Andrej, si predstavljaš, koliko kršitev bi bilo šele potem? Sicer pa je tudi potuha z brisanjem višine nekakšna sokrivda.
(Kaj bi bilo, ko bi policaji nehali kontrolitati pijanost na cestah?)
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Postby prevc » Mon May 19, 2008 13:59

jest bi pa dal ravno obraten ukrep.... v zemljevid bi vključil zračni prostor, večje kršitve bi javil avtomatsko pod poletom. Tako bi se vsi mnogo bolj zavedali da je prišlo do kršitve, ne podpirali takih letov, ne pisali opomb bravo bravo, svaka čast in tako naprej... tako počasi posameznik leta s kršitvami zaradi javnega linča sploh ne bo upal več objavljati.

Res je da po drugi strani upravi s tem še bolj jasno pokažemo kake kršitve delamo, vendar s tem organizator tekmovanja daje tudi jasno sporočilo inšpektorjem, da večini in zvezi ni vseeno.
User avatar
prevc
albatros
 
Posts: 815
Joined: Mon Sep 05, 2005 22:06
Karma: 1

Postby tomazcopi » Wed May 21, 2008 0:00

Zal fantje, zivimo v majhni a letalno kar zanimivi drzavici. Kaj cmo, prepovedane cone bodo ostale mi pa ce bomo hoteli se normalno preletavati naso dezelico se bo treba na pravila nekako (pocasi) privaditi. Se dobro, da se ta nasa drzavica precej ukvarja sama s seboj oz. se najbolj s politiko. Ko se bo to porihtalo in bodo inspektorji imeli vec casa za nas, gorje nam!!
Danes se kamere (Big Brother) postavljajo na javna mesta, ceste,... kaj kmalu bomo imeli kamere usmerjene v nebo.
Tako pac je!!
lp
Tomaz Copi
tomazcopi
sokol
 
Posts: 151
Joined: Fri Aug 12, 2005 16:42
Location: Portorož
Karma: 0

Postby SrečkoJ » Tue May 27, 2008 11:50

Nekaj se že premika tudi s strani države. Šole jadralnega padalstva so včeraj dobile mail od letalskega inšpektorja. V njem inšpektor sprašuje v kateri šoli leti jadralni padalec, ki je grobo kršil zračni prostor.
SrečkoJ
jastreb
 
Posts: 309
Joined: Thu Nov 24, 2005 13:26
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby Turčin » Sat Mar 24, 2012 1:12

Zvončki in trobentice, mačice, vijolice ... spet pomlad je tu.

In spet se že sam sebi 'gravžam' zaradi tečnarjenja, ki je itak brez haska. "Carji" bi itak upoštevali edino argument s kolom med rogove.

http://www.ivao-si.org/charts/LJLA_10-1.pdf

Na večini koridorjev so se nam umaknili ! (pametnejši so popustili) na 8000 čevljev - prej jih je bilo večina na 6000 - ampak "carjem" niti to ni dovolj.
Precej prepričan sem, da nam "ablast" tudi v bodoče ne bi delala težav glede letenja v E-prostoru, ampak ne - "carji" morajo buzarirati spečega leva.

4 ali 5-mestna številka pod pravokotnikom v oznaki koridorja pomeni njegovo "dno", kjer redno letijo potniška letala in TI, PADALSKI KRETEN (vsi, ki se prepoznate, vstavite tu svoje ime); NIMAŠ TAM KAJ ISKATI !!!

Ja, IMAM PRAVICO PIZDITI NATE, ker bomo zaradi tvojih jajc brez možganov kasirali prepovedi vsi, tudi jaz!
Če imaš kake protiargumente, začni z odgovorom na vprašanje: Zakaj pa se, genij, ne greš vozit z rolko po avtocesti ???

Mimogrede - koridor ni črta na zemljevidu: Je "korito", široko 9 navtičnih milj. Pa si narišite, koliko nepokritega prostora nad Slovenijo ostane med njimi.

Pa ja, seveda - nevoščljiv sem vam, ker sem slabši od vas, na ta način bi rad onemogočil "tekmece" itd ... kot sem že slišal v preteklosti na to temo ...
kaj češ, bova pač s Frankotom najbolj osovražena zoprneža na tem forumu. V Slovenistanu so itak kršitelji zlati fantje, barabe so tisti, ki opozarjajo na njihove napake, kajneda.
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

PreviousNext

Return to OLC

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...