Paragliding Slovenia • View topic - Dobri in edini v zgodovini

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

Dobri in edini v zgodovini

Vse o OLC tekmovanju. Opisi posameznih XC preletov in doživetja na preletu. Kaj bi še lahko storili, da bi bil vaš prelet daljši, kje ste se ušteli, da ste scurili...?

Moderators: pgtoni, Iv@nl

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby tomazcopi » Sat Mar 24, 2012 1:32

...nič ne boš osovražen! Ker vejo, da imaš prav!
lp
Tomaž
tomazcopi
sokol
 
Posts: 151
Joined: Fri Aug 12, 2005 16:42
Location: Portorož
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby roky » Sat Mar 24, 2012 9:49

Bog ne daj da naletim na kakšnega planktončka tam kjer naj ne bi bil ....oziroma nima tam kaj iskati!! :shock: Če bo vse po sreči si bo ta dan zapolnil....ne ne bo nikoli več pomišljal da bi šel preko določene višine ASL!! ( BI MU PAČ LET MALO ZAČINIL ). Če bi bilo pa po nesreči....bi jaz verjetno z kakšnimi potniki strmoglavil ....pač nimamo vsi second reserve!!! :shock: Osebek bi se sicer rešil .....amak bi ga potem minilo življenje ko bi ovidel kaj je storil ......če ne drugače pa preko odškodninskih sodišč.
Ja tudi jaz spadam med leteči plankton ......vzamem pa večkrat tudi kaj težjega ...močnejšega....prodornejšega ......kontroliranega....itd.
PS : APAK NE, ZRAČNEGA KORIDORJA PA ŠE NISEM KRŠIL V TAKŠNEM ALI DRUGAČNEM VREMENU!!
LE KJE SO NAŠI VRLI KONTROLORJI KATERI TE TAKO SMELO PREUSMERJAJO NA KORIDORJE PREKO ILIRSKE!!! #-o
Upam da nisem komu stopil na žulj....če bo imel veliko sreče ga bom videl na 3000 m ASL!! :lol: ALI PA TUDI NE!!! :doubt:

Lp ( Red Baron) Rok Brdnik
See you in the sky!
roky
galeb
 
Posts: 57
Joined: Sun Jan 13, 2008 9:39
Location: Seča ..Lucija
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby SrečkoJ » Sat Mar 24, 2012 12:08

Zopet se je začelo obdobje, ko se nekateri igrajo rusko ruleto. Naj se igrajo, vendar na strani pištoline cevi ni samo njihova glava, ampak je zadaj lahko tudi življenje 150 nič krivih potnikov in posadke. Vedno so to večinoma isti. Nekateri »stari mački«, z izpiti ali brez, pa vsako leto nekaj novih, nadebudnih mladcev. Tu se ne more govoriti o nepoznavanju zračnega prostora. Ni si težko zapomniti, da je v TMA letenje do 300 m nad terenom, da se leti v Karavankah 2900 m nad morskim nivojem in da je nad ostalim G prostorom E prostor do 2300 m nad morskim nivojem, v katerega večinoma vsi nekoliko pogledamo in si ga želimo pridobiti tudi uradno.
Nad Karavankami se zopet najdejo junaki, ki se zavihtijo iz G-ja konkretno v D prostor, v TMA se leti tudi na 2400 m nad morskim nivojem na Menini planini. V ostalem G prostoru pa dajmo junaško do koder gre, saj ni važno, če smo že 300 metrov ali celo 700 metrov višje iznad področja pravil vizualnega letenja, ki je 2300 m nad morskim nivojem, plovila pa letijo tu le instrumentalno.
Pravila so jasna vsem, vendar tu je problem predvsem eden. Želja po dokazovanju, s katerimi se ponavadi skuša reševati kakšen kompleks. V življenju je lahko veliko razlogov, zaradi katerih se kompleksi dogajajo. Časi so res takšni, da velikokrat prihaja do njih. Hrvaški kolegi prosti letalci so hudomušno v debati na forumu nekako ugotovili, da je to večinoma zaradi premajhnega »fenisa«, da gre za dokazovanje, kdo ima večjega.
Vendar prosto letenje ni teren za zdravljenje kompleksov. Prva je varnost potnikov v letalskem promet, ne pa mi, ki zganjamo hobi in s takšnim razmišljanjem se je treba s to stvarjo tudi ukvarjati.

Če že ne razumem omenjenih junakov, pa še bolj ne razumem vseh tistih, ki jim za tako početje čestitajo z »všečkanjem« ali celo še s komentarjem s čestitkami. Takih čestitk se našteje tudi po 70 !!! Tudi kakšen učitelj se je že znašel med njimi. Če se najde kdo, ki opozori na neumnost, izpade seveda idiot. Problem torej ni le v posameznikih ampak kar v večji populaciji.

Pogovarjamo se o prenovi Uredbe. V njej tudi o pridobitvi E prostora. Ali je to sploh smiselno, da hodimo pred državne organe na dogovore? Ne smemo si zatiskati oči, da se iz njihove strani ne spremljajo dogajanja na našem področju. Če bi se jaz osebno postavil na njihovo mesto, se s takimi »Butalci«, kot se kažemo, sploh ne bi pogovarjal. In verjetno bo kmalu tako. Ne vidim pa tudi nobenega od naših, ki normalno razmišlja, niti sebe ne, ki se bi šel pogovarjati. Če je človeka namreč sram področja, ki ga zastopa, se sigurno ne bo šel boriti za kaj več. Najbolje je, da se pošlje te junake, oni izgleda znajo iti preko vseh meja in ni vrag, da ne bi izborili še kaj več tudi za ostale.

Posamezniki bomo spet pisali in govorili o teh stvareh, tako kot vsako leto v tem obdobju, a stvari se bodo veselo ponavljale še naprej. Prva Uredba je bila sprejeta takoj po prvem zelo resnem večjem incidentu, ki se je k sreči dobro končal za letalo in potnike. Borili smo se, da je nekako življenjska. Verjemite, da po naslednjem incidentu, upajmo da srečnem za udeležence, naslednja Uredba niti približno ne bo podobna tej, saj se boriti ne bomo imeli več priložnosti.


Srečko Jošt
SrečkoJ
jastreb
 
Posts: 309
Joined: Thu Nov 24, 2005 13:26
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby Luka Slak » Sat Mar 24, 2012 12:52

Res se nimam pravice oglašat in bit pameten ampak use kar loh nardim je da se javno in iskreno opravicujem vsem za to moje neodgovorno dejanje. Je bla res groba krsitev, je pa res da ni bla zavedna in vem da to ni opravicilo in ne iscem izgovorov. Priznam da sem sicer vedu da ni dovoljen na 2300m letet ampak za koridor in tako omejitev nisem vedu in posteno sploh nisem kej dost razmislu o tem. Blo je cist nepricakovano in nenacrtovano in sm se sam spomnu med letom da sm pa kle ze vidu neke lete na olcju in sel. Sm pa res hotu it proti goltem. Uglavnem za naprej bom sugurno bol pazljiv in ce bi v samem letu se zavedu kaj delam sigurno nebi tja letel (niti nisem hotu).
What they drives is no death wish, but the avarice for life.For a full, intensive, uncompromising life.
Luka Slak
galeb
 
Posts: 63
Joined: Wed May 19, 2010 18:41
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby roky » Sat Mar 24, 2012 13:00

Bravo!! To so besede!! Ko bodo pa ves Air space zaprli zaradi par pinko pelinkotov ,potem bo pa jok in stok!!

Lp Rok
See you in the sky!
roky
galeb
 
Posts: 57
Joined: Sun Jan 13, 2008 9:39
Location: Seča ..Lucija
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby urossk » Sat Mar 24, 2012 16:03

@luka
Zdej maš baje flajmastra, si boš naložil airspaces pa bo. Delajo v 3d varianti, torej tudi glede višin. Sicer pa je, temu se reče prevzemanje odgovornosti, vse čast tebi!

Takšnim z "fenisi" se pa itak jebe, ker zna na dobro namerno opazko odgovoriti le z "sej veš, kakšni, ki te ne marajo ali kakšni, ki letijo slabše opozarjajo na CTR", temu se pa reče, da niso sposobni prevzeti odgovornosti.

Pa nismo vsi angelčki, ampak nekje pa mora biti meja, če že ne zaradi sebe, pa zaradi tega kar lahko zgubijo drugi.

p.s. veliko narediš že s tem, da leta pač ne objaviš. Vendar pač eni pravijo, da če ne objaviš, nisi letel.
urossk
fazan
 
Posts: 4
Joined: Sat Mar 24, 2012 10:19
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby Luka Slak » Sat Mar 24, 2012 17:53

To Erzo prav. Sam po tej logiki bi loh krsu sam prjavt nebi smel. Sej kok letev se zarad tega ne prjav. Js sm si reku da ker nisem zanalasc tok krsu da bom pac prjavu in pojedu kar sm si skuhu.
What they drives is no death wish, but the avarice for life.For a full, intensive, uncompromising life.
Luka Slak
galeb
 
Posts: 63
Joined: Wed May 19, 2010 18:41
Karma: 0

Re: Dobri in edini v zgodovini

Postby Turčin » Sat Mar 24, 2012 23:20

Če smem še malo 'tumbati' ... komur grem že na jetra, naj prosim preskoči ... ni namenjeno 'carjem' - njim gredo take razlage najbrž v rit namesto v glavo:

V koridorjih se leti izključno instrumentalno / IFR, kar pomeni, da PILOT SPLOH NE GLEDA VEN skozi 'šoferšajbo'. (Razen, če je razgled izjemno lep in stevardesa izjemno grda.) Bolšči v inštrumente. Če ima vključen avtopilot, pa še to počne samo z enim očesom ('vahta' morebitne alarme) in enim ušesom (sprejema klice kontrole) ter eno roko (boža stevardeso, če ni izjemno grda).

'Carji' pa najbrž mislijo, da jih bodo piloti opazili in se jim izognili ?? Kot da bi se tanker na morju lahko izognil 'olagumčku'.
Mogoče pa mislijo, da bodo oni pravočasno opazili bližajoči se reaktivec in mu ušli?? Pri čemer ti letijo na teh višinah - recimo 'na uč' - s približno polovico zvočne hitrosti!!

Šoltovci so se nekaj časa na našem Šentviškem letališču dol metali iz Antonova. Pa so kar hitro spokali nazaj v Prečno, ker je Šentvid pod koridorjem Metlika - Dolsko in jih kontrola zaradi gostega prometa v njem včasih po cel dan sploh ni spustila v zrak!
Ampak da bi se jadralni 'carji' ozirali na take malenkosti ... (v naših koordinatah Smuk - Ivančna)
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Previous

Return to OLC

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...