Paragliding Slovenia • View topic - OLC faktorji

   


Poglej nove vpise na foumu za zadnji dan ali zadnjih 7 dni.

OLC faktorji

Vse o OLC tekmovanju. Opisi posameznih XC preletov in doživetja na preletu. Kaj bi še lahko storili, da bi bil vaš prelet daljši, kje ste se ušteli, da ste scurili...?

Moderators: pgtoni, Iv@nl

Kakšni faktorji bi morali biti na OLCju?

Faktorji naj kar enostavno ostanejo nespremenjeni.
16
29%
Boljše bi bilo, če bi uporabili poljske (1/1,2/1,4).
3
5%
Najraje bi imel 1,25/1,5/2.
19
35%
FAI trikotnik bi moral biti še bolje ovrednoten.
11
20%
Mene ta zadeva sploh ne briga.
6
11%
 
Total votes : 55

OLC faktorji

Postby Thomy » Wed Oct 21, 2009 9:06

Ta forum je odlično orodje, da preverimo kaj mislijo obiskovalci foruma (ki so verjetno tudi glavni uporabniki OLCja) o zadevi množiteljev na OLCju.
Tom Pavlič
DJP Kovk Ajdovščina
User avatar
Thomy
jastreb
 
Posts: 363
Joined: Wed Sep 06, 2006 9:14
Location: Koper, Slovenia
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby vidulis ico » Wed Oct 21, 2009 9:41

Kaj dejansko pomenijo faktorji v anketi glede na štikanje ali prosti prelet v eno smer:
Code: Select all
                  |   flat   FAI
-------------------------------------
1,5   1,75   2    |    16%   33%
1     1,2   1,4   |    20%   40%
1,25   1,5   2    |    20%   60%



Točkovanje, ki ga uporabljamo ima najslabše ovrednoten FAI in ploski trikotnik. Favorizira štrikanje, letenje z vetrom in letenje ob grebenu.
vidulis ico
kanja
 
Posts: 213
Joined: Tue Aug 23, 2005 9:13
Karma: 6

Re: OLC faktorji

Postby vidulis ico » Wed Oct 21, 2009 9:59

Še to, ker me je že potegnilo not. Preračun glede na objavljene svetovne rekorde, glede na to to kar so zmogli skupaj spravit najboljši piloti v najboljših pogojih na za to najbolj primernemu prostoru:

Straight distance : 461.6 km

Date of flight: 14/11/2007
Pilot: Marcelo PRIETO (Brazil)
Course/place: Quixada - Duque (Brazil)


Out-and-return distance : 259.7 km

Date of flight: 20/07/2006
Pilot: Aljaz VALIC (Slovenia)
Course/place: Soriska Planina (Slovenia)

Distance over a triangular course : 237.1 km

Date of flight: 10/08/2003
Pilot: Pierre BOUILLOUX (France)
Course/place: Pralognan la Vanoise - Fort Steynard - Tête du Parmelan - Pralognan la Vanoise (France)


Če rečemo da so ti preleti približno enako vredni, potem bi morale biti faktorji:
Code: Select all
                               faktor           km           pike
Prosti prelet in štrikanje:      1             460             460
Flat                             1.75          260             455
FAI                              1.9           237             450


lp Simon
vidulis ico
kanja
 
Posts: 213
Joined: Tue Aug 23, 2005 9:13
Karma: 6

Re: OLC faktorji

Postby Turčin » Thu Oct 22, 2009 9:15

Vidulisico, mešaš hruške in jabolka: FAI rekordi niso odleteni po trapastih OLC pravilih z 20% odpustkom pri FAI trikotniku; ploščati "trikotnik" z 20% " primanjkljajem" primerjaš z letom s povratkom,...
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby vidulis ico » Thu Oct 22, 2009 14:32

Nimam občutka, da bi kaj veliko zamešal. Tu je ta Valičev let: http://www.bogvetra.com/?p=olc&oa=fligh ... 6&fid=6176
Z najavljeno nalogo vred. Po OLCju je to flat trikotnik, prav zato sem ga dal v primerjavo. Ker primerjava lepo pokaže, da ni lahko letet letov s kakršnimkoli povratkom, tudi če ni FAI in tudi če je Sorca. Izjemno dolg prelet s povratkom, pa v večini primerov rata flat po olcju. Če realno pogledam, tud štrikarija z dvema točkama 100km narazen ni enostavna, veter ti manj pomaga. Vseeno pa jo kar odmislim, ker že tko al tko prevečkrat letimo po istih špurah, da bi pa v istem dnevu to ponavljal dvakrat ??? Ne hvala.

lp Simon
vidulis ico
kanja
 
Posts: 213
Joined: Tue Aug 23, 2005 9:13
Karma: 6

Re: OLC faktorji

Postby Thomy » Tue Oct 27, 2009 11:49

Glasov ni dosti, je pa vsaj ena desetina pilotov, ki objavljajo lete na OLC.
Večina spremembo podpira......
Tom Pavlič
DJP Kovk Ajdovščina
User avatar
Thomy
jastreb
 
Posts: 363
Joined: Wed Sep 06, 2006 9:14
Location: Koper, Slovenia
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby Turčin » Tue Oct 27, 2009 19:02

Če bodo ostali 20% "odpustki" pri trikotnikih, naj tudi faktorji za te karikature kar ostanejo.
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby Uroš » Thu Oct 29, 2009 15:30

Kolikor vem, je Maurer preletel 266 km FAI trikotnk leta 2006:
http://www2.onlinecontest.org/holc/2006 ... 72f97eecc7

Moje mnenje: na *dobrem* terenu FAI trikotnik za jadralna padala ni bistveno težji kot cilj - povratek. Če želite faktorje prirediti specifičnim razmeram v Sloveniji, bo potrebno omejiti lete na slovensko področje (npr. vsaj en GPS fix v Sloveniji). Sicer se lahko zgodi, da bo za dobro uvrstitev na našem OLC treba štartat globje v Alpah.
Uroš
galeb
 
Posts: 94
Joined: Wed Sep 17, 2008 8:44
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby SkyHigh » Thu Oct 29, 2009 20:41

če že hočmo komplicirat dejmo še mal bl. Fai trikotnik nej vela po fai pravilih z določenimi "odpustki", potem pa kar se tiče navadnga trikotnika. Sedajšni sistem ne ločuje preleta s povratkom in "navadnega" trikotnika, kar še zdelč ni isto, torej da bi to rešil bi mogl dat za trikotnik dolžina najkrajše stranice (recimo 15%) za prelet s povratkom pa out-and-return razdaljo. AMPAK mene nč ne mot pr temu sistem k je zdej. toj zgolj ideja
User avatar
SkyHigh
jastreb
 
Posts: 301
Joined: Mon Oct 17, 2005 17:47
Karma: 2

Re: OLC faktorji

Postby divad » Thu Oct 29, 2009 23:14

ah sploh ne vem kwa tu neki komplicirate.......naj bo tku k je k smo vsi navajen tega pa je mir!
da bo vsem prov itak ne bomo nikul dosegl. lp
User avatar
divad
kavka
 
Posts: 37
Joined: Thu Jul 05, 2007 12:33
Location: Novo mesto
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby matjaz66 » Mon Mar 08, 2010 18:40

Osebno jaz bi štrikarijo sfaktoriral na minimalko, saj ne predstavlja profesionalizma, truda in konec koncu, niti poznavanja terena
hkrati pa znižuje trud odličnim preletašem, kateri polet načrtujejo dolgoročno in z zavestjo, h kateri paše obvezno poznavanje terena, s tem pa je morebiti tudi
prisotna večja varnost oz. previdnost. FAI trikotnik pa bi moral, glede na vsaj tri preskoke, biti ocenjen max. Ravno tako prelet s povratkom do 150 km in nad 150km.
Sicer je to samo moje mnenje in svoboda misli............. ??
matjaž
matjaz66
fazan
 
Posts: 1
Joined: Mon Mar 08, 2010 18:26
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby borut » Mon Mar 08, 2010 23:09

Pa naštrikaj dvakrat z Kovka v Gorico in nazaj :D
Mislim da nas je en kup takih ki tega tud slučajno nismo sposobni :badgrin:


sama žlehtnoba vn z mene tolče :lol:

lp
User avatar
borut
kanja
 
Posts: 206
Joined: Wed Aug 10, 2005 9:43
Location: Sp.Idrija
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby Turčin » Tue Mar 09, 2010 9:25

""sama žlehtnoba vn z mene tolče""

Iz mene tudi: :D

""do 150 km in nad 150km""

Kakšna pomembna meja pa je 150 km in katera je tista velika razlika med 149,5 in 150,5 km?

Če bi že kaj spreminjali, bi morali narediti bolj normalne discipline, s tem pa bi postali posebneži glede na 'ostali svet' ???
Turčin
kanja
 
Posts: 279
Joined: Wed Dec 06, 2006 12:02
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby siso » Tue Mar 09, 2010 14:07

Ej a ste za finto da en dan letimo brez GPS?
Tako za hec k v starih časih.

LP
SISO
siso
galeb
 
Posts: 68
Joined: Mon Feb 16, 2009 14:22
Karma: 0

Re: OLC faktorji

Postby bortega » Tue Mar 09, 2010 14:11

Bi se malo navezal na Boruta:
ja res ni vsakič in vsakomur dano, da bi zmogel dvakrat kurirčka, ampak sem pa siguren da če bi bil prosti prelet, (štart, tri obratne , pristanek) med petimi ali sedmimi obratnimi točkami, bi se našlo cel kup vztrajnežev, ki bi drgnili del grebena samo zaradi točk. Ne vem, če se tu pokaže kvaliteta preletenega. Obstaja več različničnih kriterijev: xc ontest, UK national xc leleague, leonardo,.. pa ima vsak med njimi svoj faktor, tako, če bi po svoje vrednotili disciplino, bi bili pa pač še en kontest dodatno v družini. Nisem zagovornik štrikanja, in sem to enkrat že nekorektno nekomu vrgel naprej na olc-ju, pa tudi sam zaštrikam kdaj na Krvavcu in vse skupaj prijavim na olc, ampak se mi ne zdi enakovreden let z nekom, ki isti dan preskoči na Potoško, izkupiček kilometrov ali točk pa podoben. Fai trikotnik s vsaj tremi preskoki ki so potrebni so zame največ vredni, to pa ne pomeni da bi se moral faktor glede na ostale xc conteste po evropi povečati. sem bolj za degradiranje prostega preleta, oziroma iz sedanjega prostega preleta narediti celo dva različna. eden strait distence, ki bi moral biti točkovan blizu leta s povratkom ali *navadnega* trikotnika drugi prelet pa med dvema ali tremi točkami, ki so seveda še vedno krepko manj ovrednoteni. Namreč kako je lahko v istem košu Lijak - Postojna (samo za primerjavo) in Lijak - Nanos - Ajdovščina
Kako bi bilo če bi iz prostega preleta kenslali eno obratno točko ?
bortega
sokol
 
Posts: 126
Joined: Sun Jul 05, 2009 20:20
Location: Komenda
Karma: 0

Next

Return to OLC

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/vhosts/paragliding-slovenia.si/httpdocs/mkportal/include/PHPBB3/php_out.php on line 33: Creating default object from empty value


Izdelava spletne strani: E NALOG

Na teh spletnih straneh uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Več o ...